Tuesday, May 8, 2012

Wild ones

Niestety pogoda nam się popsuła wraz z zakończeniem majówki, co nie ułatwia powrotu do szarej codzienności. Na poprawę humoru przypominam o konkursie zFUNKYSHOP, w którym możecie wygrać śliczny, skrzydlaty pierścionek. Niedawno wróciłam z zajęć, których na szczęście było dziś niewiele. Biorąc pod uwagę fakt, że jestem lekko przeziębiona, cieszę się tym bardziej. Nie dałabym rady wysiedzieć na uczelni dłuższego czasu. Tym bardziej, że po tak długim, leniwym wolnym, ciężko wrócić do 'normalności. A Wy, jak wracacie do codzienności? Dzisiaj dotarła paczka z cudownymi butami od sklepu MERG, na które bardzo niecierpliwie czekałam. Buty są świetne, jeszcze bardziej efektowne niż na stronce. Mam nadzieję, że już niebawem będziecie mieli okazję zobaczyć je w moich stylizacjach. :)
Dzisiaj stylizacja lekko rockowa. Ognistą koszulę połączyłam z legginsami od OASAP, które z przodu mają imitację skóry, a z tyłu zwykły, matowy materiał. Całość uzupełniłam ciężkimi ala martensami od sklepu KUPBUTY. :)





No comments:

Post a Comment