Wednesday, May 2, 2012

1000 już za mną !! Dziękuję

Carrying a red handbag is a strategic way to show off your slender wrist and fingers, as well as exquisite jewels. Sexy Black Dress from women's fashion clothing shop, get your favorite Sexy Black Dress at street fashion store by choosing from a large collection of high street fashion picks at OASAP.

Stało się! Tysiak już za mną. Wczoraj wieczorem dobiliście do okrągłej sumki, która mnie niezmiernie cieszy. Chciałabym Wam bardzo podziękować - to także dzięki Wam mogę pisać, rozwijać się, dzielić swoją pasją, robić zdjęcia, cieszyć się z każdego komentarza. Dziękuję Wam za wsparcie, pomoc, e-maile. Za to, że jesteście ze mną codziennie. Gdy zakładałam tutaj konto nie wiedziałam wtedy, że ten blog przyniesie mi aż tyle radości. Mam nadzieję, że blog będzie się tak dalej rozwijał, a Wy zostaniecie ze mną! ♥

No comments:

Post a Comment